نمونه سوالات استخدامی
خانه / تحقیق در مورد نشانه شناسی

تحقیق در مورد نشانه شناسی

۵۰ صفحه word|فونت tahoma سایز ۱۴| قابل اجرا در آفیس ۲۰۰۷ و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ بخشی از تحقیق انواع رابطه دال و مدلول در آرم های شمایلی آرم به عنوان نشانه بازنمایی دو وجه دال و مدلول است. با این وجود وجه سومی نیز به آرمهای شمایلی افزوده شده است. مصداق، یعنی شیی«واقعی» که در طرح فیگوراتیو از آن استفاده شده است. مانند سنجاب در آرم صندوق پس انداز Caisse d epargne یا تصویر شیر در آرم کارخانه ی پژو یا تصویر کروکودیل در مارک تولیدکننده ی پوشاک ورزشی Lacost . بنابراین بازنمایی در اینگونه آرمها با مفهومی دوگانه( واقعی و مجازی) ادراک می شود. بازنمای مفهومی، مجموعه ی نشانه های جایگزین شده برای تعریف اهداف و ارزشهای سازمان هستند. در صورتی که بازنمایی تصویری به شکل فیگوراتیو یا غیر فیگوراتیو خصلت هایی همانند سازمان و یا فرآورده ها را عینیت می بخشد. (شکل ۶)           به این لحاظ در تقسیم بندی انواع آرمهای شمایلی روش سه وجهی پیشنهادی پیرس را اختیار می کنیم.[۱]                &n …

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

زناشویی
x

شاید بپسندید

پاورپوینت درس پنجم هویت اجتماعی دوازدهم (هویت فردی و اجتماعی)

پاورپوینت درس پنجم هویت اجتماعی دوازدهم (هویت فردی و اجتماعی) پاورپوینت درس ...