تجزیه و تحلیل شکاف (ISO 10002:2004)در استارتاپ دلیسا
پروژه پایانی کارشناسی مهندسی صنایع تجزیه و تحلیل شکاف (ISO 10002:2004)در استارتاپ دلیسا نوع فایل :pdf تعداد صفحات :95 امروزه بسیاری از مؤسسات و سازمانهای موفق، مفاهیم اولیه و جدید بازاریابی را پذیرفتهاند و طبق آن عمل می کنند. آنها دریافتهاند که توجه و تمرکز بر نیازهای مشتریان به معنای توجه به کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان است. سازمانها به این نتیجه رسیدهاند که مطلوبترین و موفق- ترین محصولات اگر خواستهها و نیازهای مشتریان را برآورده نسازد، مورد تقاضا واقع نخواهد شد. در این خصوص با در نظر گرفتن کیفیت خدمات، به عنوان مقایسه ادراکات و انتظارات فرد به فرد مشتریان این درک حاصل میشود که دیگر با تکیه بر استراتژیهای سنتی بازاریابی نمیتوان در ارائه و فروش محصول توفیق یافت بنابراین توجه به نیازها و انتظارات مشتریان به منظور بقا و سودآوری، بیشترین اولویت را درمؤسسات و سازمانهای امروزی داراست. به منظور حرکت سازمانها در مسیر کیفیت و ارتقاء آن نیز، نیاز به شناسایی ابزارهای اندازهگیری کیفیت و همچنین شناسایی نقاط ضعف سازمان در ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و چگونگی برطرف ساخت …
دانلود بهترین کتاب ها و جزوه ها و مقالات در آزداک
دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود جزوه، دانلود پایان نامه، راهنمایی پایان نامه، دانلود پروژه، پروژه درسی، دانلود کتب دانشگاهی، دانلود رایگان، برترین مقالات، مقاله پایان نامه، کتاب، دانلود برنامه