طرح بازاريابي توليد نکتار18 صفحه بصورت ورد فهرست مطالب طرح بازاريابي توليد نکتار. 2 Marketing Plan. 2 1- مقدمه. 2 2- تجزيه و تحليل موقعيتي.. 4 الف) محيط موقعيتي.. 4 ب) محيط خنثي.. 5 ج) محيط رقابت.. 6 د) محيط شركت.. 6 راهبردهايSO.. 7 راهبردهايST.. 8 راهبردهايWT.. 8 راهبردهايWO.. 8 3- بازار هدف.. 9 4- مسائلومشکلاتوفرصتها : 10 5-اهدافبازاريابي.. 12 6- استراتژي بازاريابي.. 12 7- تاكتيك هاي بازاريابي.. 14 8- اجراوکنترل. 16 9- خلاصه: 18 طرح بازاريابي توليد نکتار Marketing Plan 1- مقدمه به طور معمول محصولات آب پرتقال ، آبمیوه هایی از نوع نکتار پرتقال و بدون گاز می باشد و از مواد نگهدارنده و طعم دهنده استفاده نشده است و کاملا طبیعی است در صورتیکه فرمولاسیون محصول اورنجینا متفاوت بوده و از انواع نوشابه های گازدار می باشد. معرفي محصول مدت ماندگاری اورنجینا با توجه به ماده نگهدارنده”بنزوات سدیم” دو برابر مدت ماندگاری محصول آب پرتقال پاکبان است. شکل ظاهری ظرف محصول oranginaبه ویژه در قسمت تحتانی متناسب با گاز داخلی محصول طراحی ش … طرح بازاريابي توليد نکتار
دانلود بهترین کتاب ها و جزوه ها و مقالات در آزداک
دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود جزوه، دانلود پایان نامه، راهنمایی پایان نامه، دانلود طرح توجیهی، طرح توجیحی، پروژه کارآفرینی، دانلود پروژه، پروژه درسی، دانلود کتب دانشگاهی، دانلود رایگان، برترین مقالات، مقاله پایان نامه، کتاب، دانلود برنامه