خانه / فنی و مهندسی / فایل ورد  بررسی و معرفی خانه های هوشمند و ویژگی آنها و آشنایی با انواع سیستم های بکار رفته در خانه های هوشمند، در  102 صفحه قابل ویرایش.

فایل ورد  بررسی و معرفی خانه های هوشمند و ویژگی آنها و آشنایی با انواع سیستم های بکار رفته در خانه های هوشمند، در  102 صفحه قابل ویرایش.

فایل ورد  بررسی و معرفی خانه های هوشمند و ویژگی آنها و آشنایی با انواع سیستم های بکار رفته در خانه های هوشمند، در  102 صفحه قابل ویرایش.


  بخشی از متن: خانه هوشمند، مجموعه اي از تكنولوژي ها و سرويس ها در شبكه اي خانگي براي بهبود كيفيت زندگي است. كه در سال هاي اخير بسيار گسترش يافته و به جزء جدايي ناپذير تمامي ساختمان هاي مسكوني وغير مسكوني تبديل شده است. تكنولوژي كه چه از نظر بهبود كيفيت زندگي و چه از نظر صرفه جويي درمصرف انرژي بسيار سودمند است. تكنولوژي خانه هوشمند بيشتر از يك ده است كه مفهوم شبكه وسايل و تجهيزات را در خانه معرفي كرده است. بيشتر ابزارهايي كه در سيستم هاي كامپيوتري استفاده مي شوند مي توانند در سيستم خانه هوشمند مجتمع سازي شوند. شبكه خانه هوشمند شامل زير سيستم هاي ناهمگون است كه نيازمند برقراري ارتباط و تبادل داده با يكديگرند تا بتوانند با هم همكاري داشته باشند و وظايف مشترك را به درستي اجرا نمايند. در اين رابطه دو مسئله وجود دارد:   اول برقراري ارتباط بين سيستم ها و دوم همكاري و انجام وظايف مشترك است . در اين پروژه به بررسي و مقايسه ي تكنولوژي هاي ارتباطي خانه هوشمند و سیستم های بکار رفته در آن پرداخته ایم و با توضیحاتی در مورد نحوه ی کارکرد نمونه ای از تجهیزا …

دانلود بهترین کتاب ها و جزوه ها و مقالات در آزداک

دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود جزوه، دانلود پایان نامه، راهنمایی پایان نامه، دانلود پروژه مهندسی، پروژه مهندسی، پروژه دانشگاهی، دانلود پروژه، پروژه درسی، دانلود کتب دانشگاهی، دانلود رایگان، برترین مقالات، مقاله پایان نامه، کتاب، دانلود برنامه

درباره Behdadkhakzad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

x

اینها را هم ببینید

برد ECU L90

برد ECU L90 IC ها و قطعات الکتریکال مهم بر روی برد ...