پاورپوینت کيفيت و نوآوري
فرمت فایل:(powerpoint) با قابلیت ویرایش تعداد اسلایدها:42 اسلاید بعضی از اسلایدها: كيفيت واژه رايج و آشنايي است كه از مفهوم و نحوه كاربرد آن تفاسير گوناگوني بعمل آمده است . اما وجه مشترك همه تعاريف ” سازگاري كالا يا خدمت با نيازها و انتظارات مشتريان است “ . به عبارت ديگر كيفيت وقتي بدست مي آيد كه توليد يا خدمت انتظارات مشتري (اعم از داخلي يا خارجي ) را برآورده سازد . مديريت كيفيت جامع (فراگير ): مديريت كيفيت جامع نگرشي است كه بر مبناي آن مديريت سازمان با مشاركت تمامي كاركنان ، مشتريان ، و تامين كنندگان به بهبود مستمر كيفيت كه منجر به جلب رضايت مشتري ميشود ، مي پردازد . مديريت كيفيت جامع يك فلسفه است . در حقیقتTQM فرايندي است متمركز برروي مشتريان ، كيفيت محور ، مبتني بر حقایق و متكي بر تيم ها كه براي دستيابي به اهداف استراتژيك سازمان از طريق ارزيابي مستمر فرآيند ها ، توسط مديريت ارشد سازمان رهبري مي شود . دلایل اجرایTQM: افزایش فشارهای رقابتی برداشت های متغیر مشتری ضایعات پنهان در روشهای تولید برداشت های متغیر مشتریان و کارکنان توانمند سازی کارکنان &n …
دانلود بهترین کتاب ها و جزوه ها و مقالات در آزداک
دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود جزوه، دانلود پایان نامه، راهنمایی پایان نامه، پروژه دانشگاهی، دانلود پروژه، پروژه درسی، دانلود کتب دانشگاهی، دانلود رایگان، برترین مقالات، مقاله پایان نامه، کتاب، دانلود برنامه، دانلود نمونه سوال، نمونه سوالات استخدامی، نمونه سوالات تیزهوشان، نمونه سوالات امتحانی، نمونه سوالات آزمون، نمونه سوالات کنکور، نمونه سوالات آزمون زبان، انواع فرم و مستندات