پاورپوینت در مورد برند و انواع برند ها و لزوم استفاده و نحوه اسم گذاری آن
فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:28 اسلاید برخی از اسلایدها به زبان انگلیسی است برخی از اسلایدها: تعریف برند: برند شامل یک اسم، لوگو، علامت، هویت و نام تجاری است. مطابق تعریف شرکت اینتربرند، برند عبارت است از مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام نجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نمایند (کلیفتون ومگان، 2000). چرا برند؟ سهولت سفارش دهی و پی گیری آن جلوگیری از تقلب رقبا جلب مجموعه ای از مشتریان وفادار کمک به شرکت ها در بخش بندی بازارشان اعتلای وجهه یک شرکت …
دانلود بهترین کتاب ها و جزوه ها و مقالات در آزداک
دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود جزوه، دانلود پایان نامه، راهنمایی پایان نامه، پروژه دانشگاهی، دانلود پروژه، پروژه درسی، دانلود کتب دانشگاهی، دانلود رایگان، برترین مقالات، مقاله پایان نامه، کتاب، دانلود برنامه، دانلود نمونه سوال، نمونه سوالات استخدامی، نمونه سوالات تیزهوشان، نمونه سوالات امتحانی، نمونه سوالات آزمون، نمونه سوالات کنکور، نمونه سوالات آزمون زبان، انواع فرم و مستندات