خانه / عمومی و آزاد / دانلود مقاله شجاعت

دانلود مقاله شجاعت

دانلود مقاله شجاعت


خریدار گرامی شما میتوانید فایل (شجاعت) را ویرایش کنید.
شجاعت – word (..doc) – دانلود مقاله شجاعت ,شجاعت,دانلود دانلود مقاله شجاعت ,شجاعت
فایل : filetypetxt
31 صفحه
متن نمونه :
 
‏1
‏شجاعت
‏جرات و شهامت یک کیفیت روحی است که ترس را از خطر یا بحران تشخیص می دهد اما شخص را قادر می سازد که با این خطر و بحران با آرامش و خونسردی و استحکام مواجه گردد. جرات یک کیفیت فکری و روانی است که شخص را بر خود مسلط می سازد و به او توانائی و نیرو می بخشد تا مسئولیت را قبول کرده و در وضعیتها و شرائط تهدید آمیز بطور صحیح عمل نماید.
‏این خصیصه برای رهبری اهمیت حیاتی دارد.
‏شهامت اخلاقی یعنی شناختن و تشخیص دادن حقیقت و ایستادگی برای آنچه که حق من است علیرغم عدم رضایت عمومی، رهبری که دارای شهامت اخلاقی است اشتباهات و خطاهای خود را اعتراف می کند اما وقتی مطمئن است که تصمیمات و نظریات او درست و صائب می باشد آنها را ابراز می دارد. برای اینکه در تحصیل و نمایش جرات و شهامت بخود کمک کنید موارد زیر را در نظر بگیرید:
‏عکس العملهایتان را در مقابل احساس بررسی کرده و درک نمائید.
‏بوسیله توسعه …

 

دانلود بهترین کتاب ها و جزوه ها و مقالات در آزداک

دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود جزوه، دانلود پایان نامه، راهنمایی پایان نامه،  پروژه دانشگاهی، دانلود پروژه، پروژه درسی، دانلود کتب دانشگاهی، دانلود رایگان، برترین مقالات، مقاله پایان نامه، کتاب، دانلود برنامه، دانلود نمونه سوال، نمونه سوالات استخدامی، نمونه سوالات تیزهوشان، نمونه سوالات امتحانی، نمونه سوالات آزمون، نمونه سوالات کنکور، نمونه سوالات آزمون زبان، انواع فرم و مستندات

درباره Behdadkhakzad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

x

اینها را هم ببینید

دانلود پاورپوینت مردم پسندها تفکر و پژوهش پایه ششم

دانلود پاورپوینت مردم پسندها تفکر و پژوهش پایه ششم       ...