تحقیق در مورد بازاریابی فروش-تحقیق دانش آموزی و دانشجویی
فرمت فایل:(word) تعداد صفحات:26 صفحه بخشی از متن: بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی : Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز ، خواسته ، تقاضا ، کالا ، مبادله ، معامله و بازار را بررسی کرد اصول بازرگانی رسمی که منشأ آن از ایالات متحده آمریکا است، ابتدا در آغاز قرن بیستم در چندین دانشگاه ایالات متحده به عنوان درس بازرگانی جداگانهای تدریس میشد. اینگونه تلقی میشود که به عنوان اصول بازرگانی از سه مرحله ذیل عبور کرده باشد: «دوره تولید» که در آن بازاریابی تنها به واسطه محدودیتهای تولید دچار محدودیت بود (تا دهه ۱۹۳۰)؛ «دوره فروش» که در آن بازاریابی هر آنچه شرکت تولید میکرد به بازار تحمیل میکرد (تا دهه ۱۹۵۰)؛ و «دوره مشتری» که در آن مشتری در مرکز تمام فعالیتهای بازاریابی قرار داشت. د …
دانلود بهترین کتاب ها و جزوه ها و مقالات در آزداک
دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود جزوه، دانلود پایان نامه، راهنمایی پایان نامه، پروژه دانشگاهی، دانلود پروژه، پروژه درسی، دانلود کتب دانشگاهی، دانلود رایگان، برترین مقالات، مقاله پایان نامه، کتاب، دانلود برنامه، دانلود نمونه سوال، نمونه سوالات استخدامی، نمونه سوالات تیزهوشان، نمونه سوالات امتحانی، نمونه سوالات آزمون، نمونه سوالات کنکور، نمونه سوالات آزمون زبان، انواع فرم و مستندات