خانه / عمومی و آزاد / پاورپوینت قيمت گذاري ، مفاهيم، روشها و خط مشي ها

پاورپوینت قيمت گذاري ، مفاهيم، روشها و خط مشي ها

پاورپوینت قيمت گذاري ، مفاهيم، روشها و خط مشي ها


فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش     تعداد اسلاید: 19   قسمتی از پاورپوینت :     ويژگيهاي خاص قيمت قيمت تنها عنصري در تركيب عناصر بازاريابي است كه درآمدزاست. قيمت منعطف ترين عنصر از تركيب عناصر بازاريابي است. قيمت مهمترين مشكل پيش روي مديران بازاريابي است كه بايد با توجه به عوامل متعدد در مورد آن تصميم گيري نمود.     مراحل قيمت گذاري تعيين هدف از قيمت گذاري  تعيين تقاضا  برآورد هزينه  تجزيه و تحليل هزينه ها، قيمت ها و آنچه كه رقبا عرضه مي كنند.  انتخاب يك روش قيمت گذاري  تعيين قيمت نهايي   اهداف قيمت گذاري حداكثرنمودن سودآوري حداكثرنمودن رشد فروش حداكثر بهره برداري از بازار رهبري كيفي كالا       انواع روشهاي قيمت گذاري قيمت گذاري اضافه بها (افزودن درصد استاندارد به قيمت تمام شده كالا) قيمت گذاري براي تامين بازده هدف (تعيين سطحي از قيمت كه نرخ بازده سرمايه گذاري را محقق سازد) قيمت گذاري بر اساس فايده براي مشتري قيمت گذاري بر اساس نرخهاي جاري (توجه و تمركز بر قيمت كالاهاي رقيب) قي …

 

دانلود بهترین کتاب ها و جزوه ها و مقالات در آزداک

دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود جزوه، دانلود پایان نامه، راهنمایی پایان نامه،  پروژه دانشگاهی، دانلود پروژه، پروژه درسی، دانلود کتب دانشگاهی، دانلود رایگان، برترین مقالات، مقاله پایان نامه، کتاب، دانلود برنامه، دانلود نمونه سوال، نمونه سوالات استخدامی، نمونه سوالات تیزهوشان، نمونه سوالات امتحانی، نمونه سوالات آزمون، نمونه سوالات کنکور، نمونه سوالات آزمون زبان، انواع فرم و مستندات

درباره Behdadkhakzad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

x

اینها را هم ببینید

دانلود پاورپوینت مردم پسندها تفکر و پژوهش پایه ششم

دانلود پاورپوینت مردم پسندها تفکر و پژوهش پایه ششم       ...