دانلود پاورپوینت درباره ی عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : . ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 16 اسلاید قسمتی از متن: تعاریف و مفاهیم روابط عمومی : یعنی آنچه می گوئید، آنچه انجام می دهید و آنچه دربارۀ شما و سازمان شما می گویند؛ و به عنوان یکی از اعما ل مدیریت، تلاشی است مداوم، سنجیده و از روی برنامه برای شناخت افکار عمومی، با هدف ایجاد حسن تفاهم و درک متقابل بین سازمان و عامه و به منظور نفوذ بر افکار و رفتار و کسب حمایت آنها. محتوا: کلیه پیامهایی است که در چارچوب استراتژی ارتباطی سازمان بین آن و عامه ها ردو بدل می شود. کارکردهای محتوا: نظارت، انتقال میراث فرهنگی، ایجاد همبستگی اجتماعی، تفریح و سرگرمی، اطلاع رسانی، اقناع، آموزش و راهنمایی، ترویج، انگاره سازی، هشیارسازی یا تخدیر. ویژگیهای محتوا: نوعی کالاست. (ولی خرید و فروش مجدد آن محدود است). قدرت است. آگاه تر توانمندتر است. (ولی باید توزیع شود) اطلاعات بیشتر بهتر و گردش آن رونق است. داده ها فاقد ارزش و جهت گیری است ولی محتوا تفسیر بردار است. اطلاعات دانش اس …
دانلود بهترین کتاب ها و جزوه ها و مقالات در آزداک
دانلود مقاله، دانلود کتاب، دانلود جزوه، دانلود پایان نامه، راهنمایی پایان نامه، پروژه دانشگاهی، دانلود پروژه، پروژه درسی، دانلود کتب دانشگاهی، دانلود رایگان، برترین مقالات، مقاله پایان نامه، کتاب، دانلود برنامه، دانلود نمونه سوال، نمونه سوالات استخدامی، نمونه سوالات تیزهوشان، نمونه سوالات امتحانی، نمونه سوالات آزمون، نمونه سوالات کنکور، نمونه سوالات آزمون زبان، انواع فرم و مستندات