پاورپوینت , مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM) , 44اسلاید , pptx
این پاورپوینت باموضوع مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان ، با44اسلاید باعناوین زیر: تاريخچه و معرفي رويكردي به توسعه استراتژيهاي CRM عوامل بحراني موفقيت علل شكست پروژههاي CRM الگوها و نيازمنديهاي اجرايي تعاريف و مفاهيم e-CRM الگوها و نيازمنديهاي اجرايي e-CRM بررسي ساختاري برخي از نرمافزارهاي رايج CRM بحثي پيرامون يكپارچه سازي منابع **تاريخچه و معرفي الف) دهه 1980: بازاريابي براساس بانك اطلاعات مشتريان ب) دهه 1990: بازاريابي براساس ارتباطات ج) دهه آخر قرن بيستم: مديريت روابط با مشتريان تا پيش از دهه 90، 75% از تعاملات مشتريان با بنگاههاي اقتصادي، مشتمل بر تماسهاي تلفني، ارسال نامه و Fax بود . سطوح مديريت روابط با مشتريان الف) مديريت استراتژيك روابط با مشتريان ب) مديريت عملياتي روابط با مشتريان ج) مديريت ساختاري روابط با مشتريان د) مديريت تحليلي روابط با مشتريان كاربردها: 1) بنگاههاي اقتصادي با بازار محدود 2) بنگاههاي اقتصادي با بازا …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول