خانه / علوم انسانی / پاورپوینت ,  مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM) , 44اسلاید , pptx

پاورپوینت ,  مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM) , 44اسلاید , pptx

پاورپوینت ,  مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM) , 44اسلاید , pptx


این پاورپوینت باموضوع مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان ، با44اسلاید باعناوین زیر: تاريخچه و معرفي رويكردي به توسعه استراتژي‌هاي CRM عوامل بحراني موفقيت علل شكست پروژه‌هاي CRM الگوها و نيازمندي‌هاي اجرايي تعاريف و مفاهيم e-CRM الگوها و نيازمندي‌هاي اجرايي e-CRM بررسي ساختاري برخي از نرم‌افزارهاي رايج CRM بحثي پيرامون يكپارچه سازي منابع **تاريخچه و معرفي الف) دهه 1980: بازاريابي براساس بانك اطلاعات مشتريان ب) دهه 1990: بازاريابي براساس ارتباطات ج) دهه آخر قرن بيستم: مديريت روابط با مشتريان  تا پيش از دهه 90،  75% از تعاملات مشتريان با بنگاه‌هاي اقتصادي، مشتمل بر تماس‌هاي تلفني، ارسال نامه و  Fax بود .    سطوح مديريت روابط با مشتريان الف) مديريت استراتژيك روابط با مشتريان ب) مديريت عملياتي روابط با مشتريان ج) مديريت ساختاري روابط با مشتريان د) مديريت تحليلي روابط با مشتريان  كاربردها:    1)  بنگاه‌هاي اقتصادي با بازار محدود   2)  بنگاه‌هاي اقتصادي با بازا …

 

دانلود بهترین فایل ها در آزداک

دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول

درباره Behdadkhakzad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

x

اینها را هم ببینید

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی تحقیق برای دانش آموزان چند سالی است ...