خانه / علوم انسانی / پاورپوینت آشنایی با بازاريابي تك به تك

پاورپوینت آشنایی با بازاريابي تك به تك

پاورپوینت آشنایی با بازاريابي تك به تك


دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بازاريابي تك به تك ، در قال ب pptx و در14 اسلاید ، قابل ویرایش، شامل :   مقدمه تعريف بازاريابي تك به تك تفاوت  بازاريابي تك به تك با سنتي اهميت بازاريابي تك به تك اهميت رضايت مشتري تعريف رضايت مندي مشتري انواع نياز مشتري مراحل اجراییبازار يابي تك به تك و شناخت نياز مشتري نتيجه گيري منابع   قسمتی از متن: بازاریابی تك به تك تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی تك به تك ، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود . بری (1983) بازاریابی تك به تك را جذب، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان تعریف کرده است. بنابه تعریف بری و پاراسورمن (1991) بازاریابی رابطه ای عبارت است از جذب ، توسعه و نگهداری روابط با مشتریان. به عقیده مورگان و هانت (1994) بازاریابی رابطه ای اشاره به تمام فعالیتهای بازاریابی در راستای برپایی، توسعه و نگهدا …

 

دانلود بهترین فایل ها در آزداک

دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول

درباره Behdadkhakzad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

x

اینها را هم ببینید

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی تحقیق برای دانش آموزان چند سالی است ...