پاورپوینت فرایند تفویض اختیار
دانـلـود پاورپوینت بـا عـنـوان، فرایند تفویض اختیار بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت : مقدمه :در یک سازمان هیچ فردی نمی تواند همه کارهایی که برای دست یابی به یک هدف گروهی لازم است به انجام برساند بنابراین برای رسیدتنهایی ن به هدف اختیاراتی باید زیردستان تفویض یا واگذار شود تا آنان در زمینها هایی که به وظیفه شان پیوند دارد تصمیم هایی را اتخاد کنند.فرایند تفویض اختیار تفویض اختیار : آماده سازی برنامه ریزی گفتگوکنترلقدردانیعبارت است از انتقال قسمتی از اختیار و مسئولیت رسمی از ما فوق به زیر دست در سلسله مراتب سازمانی برای انجام دادن وظایف خاص مراحل تفویض اختیار 1- آماده سازی: که در این مرحله وظایفی را که باید و نباید واگذار شود تعیین می شود سرپرستان باید وظایفی را که بوسیله کارکنان زیر دست بهتر انجام می شود را انتخاب نموده و به آنها واگذار نمایند این مرحله شامل هدف گذاری نیز می شود. 2- برنامه ریزی : یافتن کارکنان واجدشرایط که از طریق آنها کارها به شکل موثر انجام می شود یکی از شروط بسیار مهم دراین مرحله ، اعتماد متقابل میان سرپرست وکارکنان است … تـوضـیـحــاتِ فـایــل : – …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول