شش نکته مهم در مدیریت موفقیت
از اشتباه كردن نهراسید. احتمالاً شما نیز این را تجربه كردهاید كه اشتباه از سوی بیشتر افراد، منفی ارزیابی میشود. نكته اول: كار خود را تا حد ممكن به طور مؤثر سازماندهی كنید. برای پیشرفت موفقیتآمیز باید بتوانید كارتان را به طور مؤثر و عالی سازماندهی كنید. مقولههایی كه در این زمینه میگنجد عبارتند از: مدیریت زمان، سازماندهی وظایف و مدیریت خود. اهداف شغلی خود را بهطور واقعی معین كنید و ببینید آیا با تدابیری كه اندیشیدهاید و گامهایی كه در این زمینه بر میدارید واقعاً به آن دست مییابید. سعی كنید تا حد امكان مراحل پیشرفت را آسان سازید و از انجام كارهای غیرضروری بپرهیزید.وظایف خود را به دیگران محول كنید تا زمان بیشتری برای انجام كارهای مهم و اساسی داشته باشید. اگر در زمینهای به تنهایی قادر به پیشرفت نیستید، از دیگران كمك بگیرید. همچنین با بررسی نحوه مدیریت افراد موفق بر كارهایشان، از تجربیات آنها استفاده كنید. نكته دوم: با خودتا …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول