خانه / علوم انسانی / تبليغات اينترنتي در ايران

تبليغات اينترنتي در ايران

تبليغات اينترنتي در ايران


              اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترنتي شاهد رشد فراواني در طي ساليان اخير بوده است. ولي اين روند در ايران از رشد قابل ملاحظه‌اي برخوردار نبوده است. اين مقاله به بررسي تبليغات اينترنتي در ايران مي‌پردازد. تنگناها و چالشهاي تبليغات اينترنتي در ايران مورد بررسي قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازيگران اين صنعت راهكارهايي جهت بهبود وضعيت موجود ارائه شده است. منبع : اين مقاله بخشي از مقاله «تبليغات اينترنتي در ايران: تنگناها و راهكارها» ارائه شده در سومين كنفرانس بين‌المللي مديريت – 29 آذر لغايت 1 دي‌ماه 1384است. به منظور جلوگيري از تكرار و هدايت سريعتر خوانندگان به سمت مطلب موردنظر، بخش مربوط به مباني تبليغات اينترنتي در اين مقاله، توسط سايت راهكار مديريت حذف شده است. 1- مقدمه …

 

دانلود بهترین فایل ها در آزداک

دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول

درباره Behdadkhakzad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

x

اینها را هم ببینید

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی تحقیق برای دانش آموزان چند سالی است ...