شغل مدير چيست
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 10 صفحه شغل يك مدير مبتني بر فعاليتهايي است كه در راستاي تحقق اهداف سازمان اجرا ميگردد. شغلي كه همواره بايد واقعي، قابل رويت و در صورت امكان براي كسب موفقيت واجد مشاركت آشكار و قابل سنجش باشد.شغلي كه آزادي عمل و اختيار وسيع در آن داراي محدوديت بوده و محدوديت كنندههاي تدريجي براي اختيار درون سازماني مديران مد نظر است و نهايتاً اينكه مدير بيشتر از آنكه توسط مافوق خود اداره شود بوسيله اهداف عملكرد خود، اداره و كنترل ميشود. …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول