خانه / علوم انسانی / پاورپوینت در مورد چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه -44 اسلاید

پاورپوینت در مورد چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه -44 اسلاید

پاورپوینت در مورد چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه -44 اسلاید


قسمتی از اسلاید ها       پيوند روابط عمومي و رسانه هدف:   هدف اصلی از ارايه اين مبحث، مطرح كردن فرايندهاي چالش برانگيز حوزه روابط عمومي در ارتباط با رسانه هاي كشور است. بدين منظور ابتدا به كاربردهاي رسانه در روابط عمومي و ملاحظات ضروري در كاربرد رسانه اشاره مي شود. سپس با استفاده از واژه كليدي افكار عمومي كه حلقه ربط روابط عمومي و رسانه است، در باره پيوند روابط عمومي و رسانه حول محور افكار عمومي صحبت خواهيم كرد. مبحث دیگر، «رسانه ها و کنش هاي روابط عمومی» است.     كاربرد رسانه ها در روابط عمومي   •رسانه ها از اصلي ترين محيط هاي عمل حرفه اي روابط عمومي ها هستند. •در حال حاضر 40 درصد از رسانه ها و نشريات كشور به بخش خصوصي تعلق دارند و 60 درصد ديگر دولتي يا عمومي اند. •67 درصد ازاخبار و اطلاعاتي كه در جامعه پخش و منتشر مي شود مربوط به دستگاه ها و سازمانهاي دولتي است.  سهم رسانه های ايران در تبليغات بازرگانی از نظر ارزش ريالي بدين ترتيب است: •حوزه رسانه های پخشی، (شامل صدا وسيما و سينماها) تقريبا حدود 50 …

 

دانلود بهترین فایل ها در آزداک

دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول

درباره Behdadkhakzad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

x

اینها را هم ببینید

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی تحقیق برای دانش آموزان چند سالی است ...