پاورپوینت کيفيت و نوآوري
نوع فایل: power point قابل ویرایش 41 اسلاید قسمتی از اسلایدها: در سال 1954 جوزف جوران ، اهميت درگیر نمودن تمام بخش ها در پیگيری امر كيفيت و اهميت رضايت مشتري را بجاي امر ساده تبعيت از مشخصات محصول به ژاپنی ها يادآوري نمود . در سال 1962 كاآرو-ایشيكاوا، ايده و تفكرات جوران و فايگنباوم را بسط داده و موضوع مشتريان داخلي كه دريافت كنندگان برون دادهاي داخل سازمان علاوه بر مشتريان خارجي سازمان مطرح كرد .ايشی كاوا بر مبناي كار متخصصين علوم رفتاري و نظريه سلسله مراتب سازماني مازلو و تئوري x و y مک گریگور توانست واژه (كانونهاي كيفيت) را مطرح نمايد. فهرست مطالب و اسلایدها: تاریخچه،تعاریف،مفاهیم وکلیات مدیریت کیفیت جامع دلایل اجرای TQM فرآيند يا مراحل نوآوري طبقه بندي آلتشولر نظريه هاي خلاقيت موانع خلاقيت …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول