پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی با عنوان معرفی بازار یابی
پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی با عنوان معرفی بازار یابی Ø تا زمانيكه فاصله توليد كننده و مصرف كننده كوتاه بود ، توليد كننده از نيازها ، خواسته ها ، سـلايق ، آداب و رسوم مصرف كننده مطلع بود و به وجــود بـازاريابي و مديريت بازار نيـــازي احساس نمي شـد اما در شرايط اقتصادي كه بسياري از شركت هاي بزرگ مرزهاي ملي را براي فعــاليت هاي تجاري خـود كوچك يافته اند ، جهاني فكر مي-كنند ، جهـاني توليد مي كنند ، و در سطح جهاني محصولات خود را توزيع مي نمايند ، فعاليت هاي بازاريابي زيــادي بايد انجـام شـود تا كالا از توليد كننده به مصـرف كننده برسد . در واقع بازاريابي شامل كليه عملياتي است كه در فاصــله توليد تا مصرف باعث تسريع در جريان هدايت كالاها يا خدمات به سوي مصــرف كننده مي گردد . مدیریت بازاریابی عبارتست از تجزیه و تحلیل فرصتها ، برنامه ریزی ، اجرا و کنترل برنامه ها با هدف ایجاد و حفظ مبادلات مطلوب در بازارهای هدف به منظور نیل به اهداف سازمان بازاريابي دانش انطباق و همسـويي منا …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول