پاورپوینت رابطه بين تجزيه و تحليل
نوع فایل:power point قابل ویرایش: 6 اسلاید قسمتی از اسلایدها: تجزيه و تحليل موقعیت ووضعیت شرکت با آنالیز SWOT انجام میگیرد تدوین برنامه های استراتژیک وترجمه آن در بخش عملیاتی (بخش بازار یابی و سایر بخشها) با تدوین برنامه ریزی استراتژیک مشخص می شود که ازهرواحد business چه چیزی خواسته می شود؟وآنها چه باید بکنند؟ یک استراتژی بازاریابی عبارت است از : منطق بازاریابی که شرکت امید وار است بدان وسیله به اهداف بلند مدت بازاریابی دست یابد. یک استراتژی بازاریابی شامل موارد زیر است: استراتژی ویژه برای بازارهای هدف تعیین آمیزه بازاریابی تعیین جایگاه محصول سطوح مختلف هزینه های بازاریابی شیوه برخورد و واکنش در برابر O&t مسائل عمده فهرست مطالب واسلایدها: رابطه بين تجزيه و تحليل، برنامه ريزي،اجرا و كنترل SWOT تجزيه و تحليل Marketing Strategy فرآيند كنترل بازاريابي شركت …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول