پاورپوینت مديريت استراتژيك
نوع فایل: power point قابل ویرایش 35 اسلاید قسمتی از اسلایدها: فرصت ها فرصت ها ، عبارتند از هر گونه موقعيت مطلوب يا مناسبي كه محيط براي تحقق اهداف نصيب مؤسسه مي سازد . روندهاي كليدي محيطي ، يكي از منابع فرصت هاي سازمان تلقي مي شوند. شناسايي بخشي از بازار كه پيش از اين در نظر گرفته نشده ، ظهور گروه جديدي از مشتريان ، تغييرات فناوري ، كاهش موانع تجارت خارجي در بازارهاي جذاب خارجي و … ، از جمله فرصت هاي يك مؤسسه هستند. الگوي پنج نيروي پورتر 1-همچشمي بين سازمانهاي رقيب. 2- توان بالقوه ورود رقباي جديد. 3- توان بالقوه براي ايجاد محصول جايگزين. 4- توان عرضه كنندگان 5- توان مصرفكنندگان يا مشتريان همچشمي بين سازمانهاي رقيب استراتژي بهتر و مزيت بيشتر. قيمت، كيفيت، ويژگي بيشتر محصول، خدمات فروش، تبليغات. شدت يافتن همچشمي: افزايش رقبا، بزرگ شدن انها، اندازه و توان رقيب، معمول شدن روش كاهش قيمت توان مساوي در جذب مشتري، بالابودن هزينههاي ثابت، محصولات فاسدشدني و متداول بودن ادغامها. فه …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول