پاورپوینت مدیریت تقاضا ابزاری برای سیاستگذاری فناوری
نوع فایل:power point قابل ویرایش:17 اسلاید قسمتی از اسلایدها: اولین تحلیل های اثر تقاضا بر نوآوری به دهه 1960 باز می گردد. زمانی که اشموخلر(1962؛1966) و مایر و مارکویس(1969) در مقابل ایده فشار تکنولوژی، ایده کشش تقاضا را مطرح کردند “…به نظر نميرسد، کالاها و تکنيکهاي جديد بدون يک تقاضاي از پيش موجود – اگرچه به صورت پنهان و بالقوه- وارد حيات اجتماع شده باشد.” (اشموخلر1962) اشموخلر: تقاضا منبع مشوقهاي اقتصادي براي نوآوري است. چون نوآوري يک فعاليت اقتصادي است، بنابراين تحول و دگرگوني در آن نيز از سود انتظاري نشأت گرفته است فهرست مطالب واسلایدها: هدف مقاله تاریخچه نظریه اشموخلر ماير و مارکويس شکل گیری مفهوم جدیدی همچون انواع بازارهایی که براي کشور متصور است مديريت بازار دولت مدیریت بازار صادرات مدیریت بازار داخلی …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول