پاورپوینت مطالعه و طراحی نحوه استقرار کارکنان و مبلمان اداری
نوع فایل:power point قابل ویرایش:65 اسلاید قسمتی از اسلایدها: 3- نقش فرايند كار در فضا سازي اداري در هر نوع آرايش فضاي اداري (Lay-Out) ارتباط ميان كاركنان و واحدها عنصر تعيين كننده است. 4- ضوابط ناظر بر بهرهبرداري مطلوب از فضا و ساختمانهاي اداري شورايعالي اداري ضوابط ناظر بر بهره برداري مطلوب از ساختمانهاي اداري و تخصيص مناسب فضاي اداري را تصويب و ابلاغ نمود. اجراي مصوبه شمارة 431/013ط مورخ 15/12/1379 براي كليه دستگاههاي اجرايي الزامي است. در سال 1383 نيز شوراي عالي اداري مجدداَ ضوابط ساختمانهاي اداري دستگاههاي اجرايي را تصويب و ابلاغ نمود. ضوابط تخصيص بهينه فضاي اداري دستگاههاي دولتي بشرح زير مي باشد. فهرست مطالب واسلایدها: اهميت فضاي اداري اصول و ضوابط طراحي فضا و ساختمانهاي اداري شرايط فيزيكي محيط كار فضاي باز اداري نقش فرايند كار در فضا سازي اداري ضوابط ناظر بر بهرهبرداري مطلوب از فضا و ساختمانهاي اداري تعاريف فضاهاي ساختمان اداري فضاهاي رفاهي …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول