پاورپوینت تعاريف كيفيت در سازمانها
نوع فایل:power point قابل ویرایش:40 اسلاید قسمتی از اسلایدها: مديريتی متعهد تمركز پايدار بر مشتريان داخلی و خارجی مشارکت موثر و فراگير نيروی كار بهبود مستمر رفتار با تامين كنندگان همانند رفتار با شركا استقرار سيستم سنجش عملكرد فعاليتها كاركنان در تمامي سطوح، اصلي ترين منبع سازمان مي باشند مشاركت فراگير كاركنان موجب استفاده از تواناييهايشان در جهت دستيابي به اهداف سازمان ميگردد نتايج مورد انتظار زماني به صورت كارا حاصل مي گردد كه منابع و فعاليتها با ديدگاه فرأيندگرا مديريت شوند فهرست مطالب واسلایدها: جنبه هاي كيفيت محصولات تاريخچه و سير تكامل تضمين كيفيت اصول هشت گانه مديريت كيفيت نقش سازمان براي تمركز بر مشتري رهبري رويكرد سيستمي بهبود مستمر تصميم گيري بر مبناي اطلاعات روابط با تامين كنندگان براساس منافع اصول مديريت كيفيت فراگير اصول مشترک نتايج مديريت كيفيت سيستم کيفيت ابزارهای ساده و کاربردی کيفيت تقسيم بندی ديگر فلسفه های کيفيت جوايز کيفيت گوا …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول