خانه / علوم انسانی / پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


شامل 35  اسلاید پاورپوینت قابل تغییر با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که شامل عناوین زیر می باشد: مدیریت ارتباط با مشتری عبارت است از مجموعه گام هایی که به منظور ایجاد، نگهداری و بهینه سازی توسعه روابط طولانی مدت و ارزشمند بین سازمان و مشتریان برداشته می شود. •CRM به مفهوم امروزی در دهه 1990 ابداع شد و به عنوان یک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمندترین ارتباطات با مشتریان تدوین شد. مقدمه مدیریت چرخه حیات مشتری روند های ارتباط با مشتریان ساختار سیستم های CRM ساختار ارتباط با مشتریان در CRM گام های ارتقای عملکرد CRM عوامل کلیدی موفقیت یک راهبرد CRM چالش های اجرایی راهبرد CRM رضایت مشتری روش های سنجش رضایت مشتری قصور در ارائه خدمات، شکایتهای مشتریان و استراتژی های جبرانی محورهای عملکرد در CRM طراحی موفق سیستم ارتباط با مشتری ارزیابی سازمان برای اجرای CRM علل شکست پروژه های CRM     …

 

دانلود بهترین فایل ها در آزداک

دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول

درباره Behdadkhakzad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

x

اینها را هم ببینید

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی تحقیق برای دانش آموزان چند سالی است ...