خانه / علوم انسانی / تحقیق درباره مديريت ارتباط با مشتري

تحقیق درباره مديريت ارتباط با مشتري

تحقیق درباره مديريت ارتباط با مشتري


این محصول درقالب ورد (WORD)   و قابل ویرایش  در 30 صفحه  تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه     مديريت ارتباط با مشتري (CRM) مقدمه از نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است . پس از انقلاب صنعتي زماني كه توليد انبوه با روشهاي جديد و متعاقب آن مصرف انبوه به‌سرعت رشد كرد، واسطه‌ها در زنجيره توزيع قدرتمندتر شده، رابطه سنتي بين توليدكنندگان و مشتريان از هم گسسته شد. در نتيجه توزيع در سطح گسترده جغرافيايي پديدار شد كه خود نياز به توزيع و بازاريابي انبوه را به همراه داشت. اين روند در شرايطي كه تقاضا بيش از عرضه بود، ضامن سودآوري بسياري از شركتها تلقي مي‌شد . بر اساس ديدگاه بازاريابي مبادله، صرفنظر از اينكه مشتري قديمي باشد يا جديد . برنامه‌هاي بازاريابي به گونه‌اي طراحي مي‌شدندكه بتوانند مبادله توليدات و كالاها را تسهيل كنند. همه اي …

 

دانلود بهترین فایل ها در آزداک

دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول

درباره Behdadkhakzad

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

x

اینها را هم ببینید

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی

دانلود زندگینامه ۸ شاعر ایرانی تحقیق برای دانش آموزان چند سالی است ...