تحقیق درباره طرح نمونه بمنظور طراحي سيستم هاي زيربنايي اطلاعاتي
این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 8 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه براي برقراري ارتباط مطلوب و نگهداشتن آن، سرويس دهي به مشتري يكي از موارد لازم و ضروري است. بسياري از شركتها تمايل دارند تا هزينه هاي مربوط به چنين خدماتي را (تا حد امكان) كاهش دهند. آنها با استفاده از ابزارهاي IT بدنبال راه حلي كارآمد و مؤثر هستند. اين مقاله در مورد اينكه چنين سرويس هايي، چگونه قابليت انعطاف پذيري و ميزان اطمينان از يك سيستم را مي تواند افزايش دهد بحث كرده و چگونگي آن را توضيح مي دهد. مقدمه: با عمومي شدن و توسعه اقتصاد جهاني، فرآيندها و عملياتهاي ساخت و توليد در زمينه كيفيت محصول نهايي و ارائه سرويس و خدمات پس از فروش به مصرف كننده با چالشهاي بزرگي مواجه شده است. طراحي بر اساس حمايت بيشتر از مشتري و متمركز كردن فرآيند توليد تا حد امكان صورت گرفته است. تلاش بر اين است كه مدت زمان سرويس دهي كالا را به (بيش از) 20 سال ب …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول