پاورپوینت مدیریت بازار و بازار يابي
نوع فایل:power point قابل ویرایش:27 اسلاید قسمتی از اسلایدها: بازار يابي يعني انجام فعاليتهائي مثل خريد و فروش كالا، حمل و نقل و انبار كردن. بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شودكه، جريان كالاها و خدمات را از توليد كننده تا مصرف كننده يا استفاده كننده نهائي آن هدايت مي كند. بازار يابي عبارتست از فرايندي كه طي آن افراد و گروهها از طريق توليد و مبادله كالا و فايده با ديگران ، خواسته ها ونيازهاي خود را تامين مي كنند. تعريف بازار يابي دربازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي ، طراحي، تداركات ، توليد ، بيمه ، كنترل كيفيت ، انبارداري وآماده سازي براي مصرف،تعيين قيمت ، تعيين عوامل فروش ، شناسائي مشتري ، بسته بندي ، فروش و خدمات پس از فروش است؛ بطوريكه توزيع وانتقال كالا به مصرف كنندگان دور و نزديك را تسهيل نمايد. فهرست مطالب واسلایدها: مفاهیم اساسی بازار چهار عامل ایجاد بازار تعاريف بازار يابي حالت تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی اهداف بازاریا …
دانلود بهترین فایل ها در آزداک
دانلود کتاب، دانلود مقاله، دانلود پایان نامه، مقاله مدیریت، پروژه مدیریت، تحقیق مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تحول